這天是星期天,突然PPT先生要帶我出去走走,而且對我說個陌生的地名。那當然是好呀,說起來它有點遠,有些九彎十八拐。最好的是:我沒有去過的地方。S,AGARO

沿途有很多美麗的湛藍碧海有人半途下車觀賞更多相片

豔陽下曬太陽的歐洲人依舊享受其中樂此不疲,但他說這裡海灘沒有隱密改天帶我去看真正天體營
還是先填滿肚子再說。關於這個陌生城市相關報導
首先聲明:我的英文不好所以原文貼上來
The Southern Costa Brava
S'Agaro
An upmarket area with a magnificent residential zone with luxury estates set apart by attractive gardens, squares, fountains and groves near to the sea. The Ronda de S'Agaro road is a good example of a residential area harmoniously blending into the Mediterranean landscape. Several coves border the Camino de Ronda in S'Agaro, La Conca being very beautiful.
arrow
arrow
    全站熱搜

    房奴生活30年 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()